woensdag 30 januari 2008

Elfen-serie




Nou daar ben ik eindelijk weer eens keertje. Ben erg druk geweest de laatste weken, veel gewerkt en daarnaast veel genaaid. Ik heb de eerste zomerset voor Lisa af. Een 4-delige combinatie is het geworden. Alles past bij elkaar en is gecombineerd met de borduurserie Elfen van Farbenmix. Hier op foto's showt Lisa een Vida.



Verder heb ik een vrolijke Wanda gemaakt. Ook op de broek zijn borduurtjes terug te vinden. Hier op de foto is de broek gecombineerd met de blusentop. Wat een leuk patroon vind ik dat, echt super.En het staat haar ook zo leuk.



En als laatste heb ik er een Jule bij gemaakt, gemaakt van een dunne tricot, wit met blauw streepje en er een applicatie opgemaakt die ik nog had liggen uit de tijd dat ik nog geen borduurmachine had.
Al met al ben ik erg tevreden en zoals jullie kunnen zien, Lisa ook.
Alle gebruikte patronen zijn van Farbenmix.

1 opmerking:

Isabelle zei

Echt supermooi geworden!!! En wat straalt ze, net een elfje ;-)!