zondag 1 februari 2009

Babykamer

Ik ben bijna klaar met de babykamer en zal nu hier een paar foto's laten zien.
Ik heb gekozen voor rood in combinatie met de meubeltjes die we nog hadden van Lisa. We weten nog steeds niet wat het gaat worden en ik denk dat we het ook pas gaan weten als de baby geboren is.



Hier zien jullie een dekbedhoesje die ik heb gemaakt en waar ik een paar aapjes op geborduurd heb. Het onderlakentje heb ik ook zelf gemaakt.

Het aapje dat achter in het bedje zit heb ik ook zelf gemaakt. Hieronder zie je hem wat duidelijker.


Daarnaast heb ik ook een lakentje met een rood dekentje, zoals je op onderstaande foto kunt zien.


Op de commode ligt een waskussen en daar heb ik ook 2 hoesjes voor gemaakt. 1 van badstof en 1 met hetzelfde patchwork als het dekbedhoesje.



Dan is er ook nog een wandkleed, meer voor de sier dan dat het echt nuttig gaat worden.


Voor de kinderwagen heb ik ook een lakentje gemaakt, gecombineerd met een rood dekentje.


Dan nog een omslagdoek die ik wat opgevrolijkt hebt.


En dan als laatste nog een setje, shirtje met broekje, natuurlijk ook in het rood.

Geen opmerkingen: