woensdag 24 juni 2009

Toffee tuniek voor Marit

Van het stofje van de Xenia van Lisa had ik nog genoeg over om voor Marit ook een tuniekje te maken. Het is de Toffee tuniek geworden uit de ottobre van deze zomer. Een erg leuk modeltje, alleen heb ik maat 62 gemaakt en is ie nu al bijna te klein. Komt omdat ik de stof al een tijdje geknipt had liggen, weinig tijd had en mijn machientje was ook nog eens kapot. Maar het staat wel schattig.




Ik wil er eigenlijk nog wel een leuk broekje bij maken. Moet ik wel snel zijn.

1 opmerking:

rietjetoet zei

zoooo schattig! Ik zou er een pofbroekje onder maken... zo eentje dat maar uit twee patroon delen bestaat... gaat lekker snel en super effect... Volgens mij kan het patroon van het velourse broekje uit dezelfde ottobre perfect...
voordeel is dat dat lang blijft passen...